sobota, 12 września 2015

Moje pierwsze prawdziwe wakacje - żegnaj, pierwsza klaso!

czerwiec

Kończę I klasę z wynikiem celującym. Chcę podziękować mojej kochanej Kasi i reszcie nauczycieli.

Dziękuję!






Hurrrra, wakacje!!!!!!

Jadę nad morze, do Darłówka, z siostrą i rodzicami. Cieszę się, bo jest z nimi bardzo fajnie.







O, już jestem na wsi u mojej Babci Krysi.





Jest tu bardzo gorąco!




Super - następny odpoczynek w Zakopanem. Codzienne spacery pozwalają zobaczyć piękne widoki: góry, skocznia i ośrodek szkoleniowy sportowców. Cudowny widok na Giewont (nawet z mojego apartamentu, gdy po wędrówkach odpoczywam) :-)







Do napisania!


Ps. Mam nową ciocię Agę - uczy mnie we wtorki. Polubiłem Ją :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane. Prosimy nie zamieszczać reklam, wulgaryzmów itd.